100 τετρακίνητα αυτοκίνητα στην «βόλτα για το Παιδί» του ΣΤΕ.ΒΕ.
Με επιτυχία και συμμετοχή 100 τετρακίνητων οχημάτων ολοκληρώθηκε η φθινοπωρινή απόδραση που διοργάνωσε ο Σ.ΤΕ.Β.Ε μήκους 65km, διασχίζοντας κάποια από τα ωραιότερα ορεινά μπαλκόνια του Νομού Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής.
Το ραντεβού όλων είχε κλειστεί από νωρίς στον προαύλιο χώρο του πρώην Δημαρχίου της Γερακαρούς, του Δήμου Λαγκαδά, και παρόλες τις δυσοίωνες προβλέψεις των Μετεωρολόγων, ο καιρός έκανε το χατήρι όλων των πληρωμάτων, και απόλαυσαν μια απίστευτης ομορφιάς διαδρομή, η οποία, παρόλο που ήταν Φιλανθρωπική, είχε τις απαιτήσεις της!

Ο σκοπός του Σ.ΤΕ.Β.Ε. ιερός καθώς τα έσοδα από τη συμμετοχή όλων των αυτοκινήτων θα δοθούν στο Παιδικό Χωριό του Φιλύρου, το οποίο παρέχει μακροχρόνια φιλοξενία ορφανών και εγκαταλελειμμένων παιδιών ή προερχόμενων από προβληματικό οικογενειακό περιβάλλον.
Η διαδρομή που επιλέχτηκε, ήταν ίσως η ιδανικότερη απόδραση της «διπλανής πόρτας» καθώς το ανάγλυφο τερέν έδωσε την ευκαιρία σε αρκετούς συμμετέχοντες να ξεδιπλώσουν τις κρυφές αρετές των τετρακίνητων οχημάτων τους.

Στην βόλτα για το παιδί, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να δούν από κοντά αρκετά αυτοκίνητα των 2 περασμένων δεκαετιών τα οποία. Χάρις την ορθή συντήρηση που παρέχουν οι ιδιοκτήτες τους, μπορούν και τους παρέχουν τις off road υπηρεσίες τους, σε όλα τα τερέν.

Η Τετρακίνητη «βόλτα για το Παιδί», δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από κανένα ορεινό χωριό καθώς όλα μαζί τα αυτοκίνητα αποτέλεσαν μια κινούμενη αλυσίδα η οποία για κάποιες ώρες ένωσε μεταξύ τους διαφορετικούς ανθρώπους γύρο από έναν κοινό στόχο.

Για κάποιους από την παρέα του ΣΤΕΒΕ η τετρακίνηση αποτελεί μια έννοια συνυφασμένη με τα αργά και σκληροτράχηλα οχήματα που μπορούν να κινηθούν σε κάθε είδους επιφάνεια και καιρικές συνθήκες! Ακόμα και σήμερα αυτά τα οχήματα τα φωνάζουμε με το όνομά τους «τζιπ». Στις μέρες μας σχεδόν 3 δεκαετίες μετά την απίστευτη εποχή του Indiana jones και του Camel Trophy, η τετρακίνηση εξακολουθεί να γοητεύει τους εραστές της περιπέτειας, και αποτελεί κοινό γνώρισμα κάποιων μοντέλων.
Το μεγαλύτερο προτέρημα ενός οχήματος 4χ4, χωρίς αμφιβολία, είναι η αυξημένη πρόσφυση που προσφέρει. Η ελκτική δύναμη δηλαδή που του επιτρέπει να συνεχίζει στην πορεία του παρά την ολισθηρότητα του εδάφους στο οποίο κινείται. Αυτό επιτυγχάνεται επειδή η κίνηση διανέμεται στους τέσσερις τροχούς, αντί για τους δύο, όπως συμβαίνει με τα προσθιοκίνητα ή τα πισωκίνητα αυτοκίνητα.

Να λοιπόν που η τετρακίνηση ξεσήκωσε ευχάριστα την διάθεση αρκετών φίλων της οι οποίοι ενώθηκαν κάτω από έναν κοινό σκοπό!Δυστυχώς, οι καλές πράξεις σπανίζουν στις μέρες μας! Όμως, να που «κάποιοι» άνθρωποι όπως τα παιδιά του ΣΤΕΒΕ, σκέφτονται για τον συνάνθρωπό τους, και πράττουν τα δέοντα προκειμένου να εξακολουθήσει να υπάρχει, το χαμόγελο των παιδιών του Παιδικού Χωριού στο Φίλυρο.

Το Ράδιο Θεσσαλονίκη δεν θα μπορούσε να μην υποστηρίξει, την πράξη αγάπης του ΣΤΕΒΕ καθώς, εδώ και χρόνια καλύπτει όλα τα event του Συλλόγου από την Θεσσαλονίκη που εξακολουθεί να «μαγεύει» τους φίλους της τετρακίνησης, οι οποίοι ζουν και αναπνέουν στην φύση!

Μακάρι και του χρόνου να ξανανταμώσουμε με υγεία και λιγότερα παιδιά σε δοκιμασίες αγαπητοί μου αναγνώστες! Το ραντεβού όλων ανανεώθηκε στην πλατεία του χωριού Ταξιάρχη της ορεινής Χαλκιδικής όπου ήταν και ο τερματισμός της Βόλτας για το παιδί!
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

