Οδηγήσαμε το φθηνότερο EV, το Leapmotor TO3
Ε, ναι αγαπητοί μου αναγνώστες, όντος κυκλοφορούν στους δρόμους κάποια μοντέλα όπως το ΤΟ3 της Leapmotor τα οποία από την όψη τους έχουμε την εντύπωση ότι κρίνουμε και τις δυνατότητές τους, όμως τις περισσότερες φορές πέφτουμε έξω!
Επί ελληνικού εδάφους, ο Λιλιπούτειος «γίγαντας» της Leapmotor η οποία πλέον φιγουράρει στην Ελληνική αγορά με δύο έξυπνα κατασκευασμένα αυτοκίνητα, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης κοινωνίας! Το ΤΟ3 είναι ένα supermini για χρήση εντός των πόλεων, χάρις το μήκος του αμαξώματος το οποίο φτάνει τα 3,62m, και στο ευρύχωρο εσωτερικό του φιλοξενεί άνετα οδηγό συνοδηγό και 2 επιβάτες, στα άνετα και μεγάλα καθίσματά του. Απίστευτο και όμως αληθινό, ένα 5θυρο αυτοκίνητο πόλης διαθέτει χώρους που θα ζήλευαν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας, καθώς με την κατάλληλη διαμόρφωση του πορτ μπαγκάζ οι χώροι του αγγίζουν τα 880L.

To οδηγήσαμε & το χαρήκαμε για μία εβδομάδα γράφοντας σχεδόν 740km πίσω από το ηλεκτρονικό τιμόνι του, απολαμβάνοντας μια άκρως οικονομική αθόρυβη οδήγηση, η οποία ξεχώριζε τόσο για από την ευελιξία του εντός πόλεων, όσο και από το μηδενικό αποτύπωμα ρίπων. Μία φόρτιση της τάξεως του 80% ήταν αρκετή για να κινηθούμε ένα 6ημερο εντός πόλεως, χωρίς να ανησυχήσουμε ούτε μία στιγμή για την αυτονομία του ΤΟ3. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κάνει τρελό παιχνίδι κατά τη διάρκεια της αστικής οδήγησης, δημιουργώντας στον οδηγό ένα αίσθημα ηρεμίας προκειμένου να απολαμβάνει τις ηλεκτρικές καινοτομίες που βρίσκονται στην διάθεσή του.

Άξιοι λόγου οι αισθητήρες παρκαρίσματος, και η κάμερα οπισθοπορείας, όπου δεν αφήνουν κανένα περιθώριο λάθους στα «ζόρικα» παρκαρίσματα, αλλά και η μεγάλη στροφή του τιμονιού η οποία αποδείχτηκε σωτήρια στα στενά δρομάκια της θεσσαλονίκης. Προσωπικά ευχαριστήθηκα τόσο την ψηλή θέση οδήγησης με το δερμάτινο τιμόνι, όσο και την πανοραμική ηλιοροφή η οποία δίνει μια «άλλου είδους» ανάσα σε συνεργασία με τον αυτόματο κλιματισμό, στα άγχη των οδηγών.
Εκείνο που βρήκα πολύ διασκεδαστικό, και συμβαίνει καθημερινά στους σηματοδότες, όπου όλοι κορνάρουν μόλις ανάψει πράσινο, δεν είναι άλλο από την επιτάχυνση που διαθέτει ηλεκτροκινητήρας του ΤΟ3, ο οποίος αποδίδει 95ps, και κατά τη διάρκεια των εκκινήσεων… αρκούν μόλις 5sec για τα 0-50km/h!

Μικρό στο μάτι μεγάλο στην ασφάλεια!
Η ασφάλεια των επιβατών του ΤΟ3 βρίσκεται σε πρώτο πλάνο για την Leapmotor,η οποία εφοδιάζει το supermini με 10 προηγμένα συστήματα ενεργητικής υποβοήθησης ADAS μέσω του Leap Pilot, επιπέδου 2. Είπατε κάτι; Μικρό αλλά πληρέστατο, τόσο που θα σας κάνει να μην κατεβαίνετε από τα καθίσματά του. Τώρα σε όλα τα πιο πάνω προσθέστε τους 6 αερόσακους που διαθέτει, τα 5 ραντάρ, που κάνουν παπάδες, και τις 3 κάμερες, οι οποίες πραγματικά κάνουν το ΤΟ3 να βρίσκεται αρκετά ψηλά στην κατηγορία του.
Ήρθε η μέρα να χρειαστώ τις υπηρεσίες του ΤΟ3 εκτός πόλεως, και μάλιστα να καλύψω διαδρομή 240 km εν μέσω καύσωνα! Για όσους από την παρέα έχετε εμπειρία οδήγησης ενός EV νομίζω θα γνωρίζεται καλά σε τι συνεπάγεται αυτό. Απροβλημάτιστα , και αφού πρωτίστως έβαλα να ακούσω τον αγαπημένο μας σταθμό στα ηχεία του, απολαμβάνοντας την ομαλή ροή κύλισης των τροχών του, οι οποίοι μπορεί να είναι «μικροί» μόλις 15’’ αλλά, φοράνε ζάντες ελαφρού κράματος.

Κάπου εδώ τώρα, στο όλο σκηνικό, έρχεται να προστεθεί και η συνδεσιμότητα, την οποία χρειαζόμαστε οι Δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου και κάπου εδώ η κεντρική κονσόλα των 10’’ με Navigator, Wi-Fi με 4G, και App Control, που ακούει στις εντολές με ευκολία στην σύνδεσή του. Χρηστικός και ο Πίνακας Οργάνων 8’’ ο οποίος προβάλει τις βασικές λειτουργίες του καντράν χωρίς να παρεμβάλλεται στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Η οδηγική του συμπεριφορά στο ταξίδι είναι αξιόλογη, αν εξαιρέσει κανείς το βάρος του, το οποίο δεν στέκεται εμπόδιο πουθενά στην κίνηση, και κατά τη διάρκεια των αναβάσεων στην Γαλάτιστα της ορεινής Χαλκιδικής, είδα τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του ΤΟ3, τον οποίο βρήκα πολύ ικανό και χρηστικό!

Ναι, αξίζει να το οδηγήσετε και να δείτε από πρώτο χέρι το τι μπορεί να χαρίσει στον δικό σας τρόπο ζωής. Οι πόλεις μοιάζουν πολύ καλύτερες όταν είναι Ηλεκτρισμένες, και απαλλαγμένες από ρίπους, και σε αυτό συντελούμε επιλέγοντας το κατάλληλο μεταφορικό μέσο! Μπορεί να μην μοιάζει με μία αστραφτερή «Lampo» όμως μοιάζει με ένα χρήσιμο «πολυεργαλείο» το οποίο λύνει προβλήματα και καταστάσεις των πόλεων. Ο χρόνος φόρτισής της μπαταρίας των 37.3kw είναι πολύ σύντομος και γίνεται μέσα σε μισή ωρίτσα, και διαρκεί για να βγάλετε αξιοπρεπέστατα “350 χιλιομετράκια” χωρίς να δείτε την πίεσή σας να σκαρφαλώνει στα κόκκινα!
Με 15.900€ τα οποία περιλαμβάνουν την κρατική επιδότηση και επιπλέον 1000€ της προωθητικής της εισαγωγικής εταιρείας, το ΤΟ3 της Leapmotor γίνεται δικό σας, και εσείς ευτυχισμένοι που το αποκτήσατε!

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

