Αναλυτικά όλες οι αλλαγές στο νέο Gov.gr Wallet

Αναλυτικά όλες οι αλλαγές στο νέο Gov.gr Wallet

 

Με πολλές νέες δυνατότητες έρχεται η καινούρια έκδοση του Gov.gr Wallet, το οποίο είναι διαθέσιμο στα app stores της Google και της Apple και παρουσιάστηκε επισήμως σήμερα από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.

Όπως αναφέρθηκε οι δυνατότητες του ψηφιακού «πορτοφολιού» θα επεκτείνονται διαρκώς με στόχο έως το 2027 να καταστεί ένα από τα βασικά σημεία αλληλεπίδρασης των πολιτών με το κράτος.

Στις νέες δυνατότητες του Gov.gr Wallet περιλαμβάνεται πλέον:

  • Η δυνατότητα για απευθείας χρήση του ψηφιακού βοηθού mAigov, της πρώτης εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης του ελληνικού Δημοσίου, που απαντά σε ερωτήσεις των πολιτών για ζητήματα της δημόσιας διοίκησης, ενώ διαθέτει και δυνατότητες action bot. Μέσω του ψηφιακού βοηθού, οι πολίτες μπορούν να εκδίδουν εύκολα και γρήγορα μία υπεύθυνη δήλωση, εκφωνώντας ή πληκτρολογώντας το κείμενο και τον αποδέκτη του εγγράφου, καθώς και ληξιαρχική πράξη γάμου. Με την έκδοσή τους, τα έγγραφα εμφανίζονται αυτομάτως και αποθηκεύονται στη «Θυρίδα Πολίτη». Σημειωτέον πως επειδή το mAigov είναι ενσωματωμένο στο Gov.gr Wallet δεν χρειάζεται ο πολίτης να πληκτρολογεί τα προσωπικά στοιχεία του καθώς ο βοηθός γνωρίζει με ποιον/α συνομιλεί.
  • Η απευθείας πρόσβαση και ενημέρωση για νέα έγγραφα ή ειδοποιήσεις της Δημόσιας Διοίκησης, καθώς υπάρχει σε ευδιάκριτο σημείο η «Θυρίδα Πολίτη».
  • Η αναζήτηση ψηφιακών υπηρεσιών του Δημοσίου με λέξεις-κλειδιά ή «γεγονότα ζωής», όπως γίνεται στο gov.gr. Ουσιαστικά, οι πολίτες μπορούν να έχουν πρόσβαση απευθείας από το ψηφιακό πορτοφόλι στο gov.gr.
  • Η δυνατότητα για άμεση και ασφαλή πρόσβαση στον Προσωπικό Αριθμό του πολίτη, μέσω ειδικού πλαισίου που διασφαλίζει την προστασία του, αποτρέποντας την αποθήκευση του μέσω στιγμιότυπων οθόνης. Επίσης σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει εκδώσει ΠΑ, η εφαρμογή προσφέρει άμεση πρόσβαση στο gov.gr για την έκδοσή του.
  • Η μετάβαση στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας για τη διαχείριση των στοιχείων επικοινωνίας του εκάστοτε πολίτη.
  • Η αποστολή προς το 112 SMS με γεωγραφικό στίγμα της συσκευής, για χρήση σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
  • Η δυνατότητα σάρωσης εγγράφων του gov.gr για έλεγχο γνησιότητάς τους.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα
από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο RTHESS NEWSROOM

Η συντακτική ομάδα του Rthess.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

admin

Related articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *