ΡΑΑΕΥ: «Ο σύγχρονος Καταναλωτής – Ενημέρωση και Προστασία» στη 89η ΔΕΘ (PHOTO)
Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ) διοργάνωσε ημερίδα με θέμα «Ο σύγχρονος Καταναλωτής: Ενημέρωση και Προστασία», στην αίθουσα «Αιμίλιος Ρίαδης» στο πλαίσιο της 89ης ΔΕΘ.
Στην ημερίδα αναδείχθηκε η σημασία των νέων τεχνολογικών εργαλείων στην αντιμετώπιση των ρευματοκλοπών, η νέα πλατφόρμα My Rae και ο ρόλος του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή.
Ο Διευθυντής ΔΕΔΔΗΕ Περιφέρειας Κεντρικής Ελλάδας, Γεώργιος Αθανασιάδης, τόνισε ότι η τεχνολογία, η εκπαίδευση του προσωπικού και οι εργαστηριακοί έλεγχοι αποτελούν κρίσιμα εργαλεία για τον εντοπισμό και την αντιμετώπιση της ρευματοκλοπής.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η χρήση αλγοριθμικών μοντέλων βελτιώνει τη διδασκαλία και την εκπαιδευτική εμπειρία, αλλά οι διαδικασίες εύρεσης επίλυσης των ρευματοκλοπων απαιτούν και το ανθρώπινο δυναμικό με κατάλληλη εκπαίδευση. Επιπλέον, η ύπαρξη οργανωμένων εργαστηρίων διευκολύνει τη συνεργασία και την παραγωγή αξιόπιστων δεδομένων, ενώ η συνεχής ενίσχυση του προσωπικού μειώνει τα λάθη και ενισχύει την αξιοπιστία των διαδικασιών.
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής, Κομνηνός Κόμνιος, παρουσίασε τη νέα ψηφιακή υπηρεσία My RAAEY, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών και στην απλοποίηση της διαδικασίας επίλυσης διαφορών με τις επιχειρήσεις.
Η διαδικασία περιλαμβάνει δύο επίπεδα: στην πρώτη φάση ο καταναλωτής υποβάλλει το παράπονό του και συζητά απευθείας με τον αρμόδιο διαχειριστή μέσω της πλατφόρμας My Rae. Εφόσον δεν επιλυθεί το ζήτημα, η υπόθεση περνά σε μεσολάβηση μέσω του Enomos.
Και τα δύο στάδια λειτουργούν σε ένα ενιαίο, απλό και διαφανές ψηφιακό περιβάλλον, επιτρέποντας στους καταναλωτές να βρίσκουν εύκολα λύσεις χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες.
Στην τοποθέτηση του εξήγησε τον ρόλο του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή που είναι να διευκολύνει την επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και ενεργειακών εταιρειών χωρίς δικαστική προσφυγή.
Στόχος είναι να παρέχει καθοδήγηση και ενημέρωση στους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους, να παρακολουθεί τη διαδικασία μέσω των ψηφιακών πλατφορμών My RAAEY και Enomos και να λειτουργεί ως ουδέτερος φορέας, διασφαλίζοντας δίκαιη αντιμετώπιση όλων των εμπλεκομένων μερών. Παράλληλα, προωθεί λύσεις εκτός δικαστηρίου, μειώνοντας τόσο τον χρόνο όσο και το κόστος για τα εμπλεκόμενα μέρη.
«Με αυτές τις πρωτοβουλίες, η ΡΑΑΕΥ ενισχύει την προστασία των καταναλωτών και δημιουργεί ένα σύγχρονο, αποτελεσματικό και διαφανές σύστημα εξυπηρέτησης» πρόσθεσε.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

