CrediaBank: Μια νέα πρόταση ευέλικτης τραπεζικής

CrediaBank: Μια νέα πρόταση ευέλικτης τραπεζικής

 

Σε μια εποχή που όλα γίνονται ψηφιακά, η ανθρώπινη προσέγγιση είναι η απάντηση.

Αυτή είναι και η καρδιά της ταυτότητας της CrediaBank, όπως είναι η νέα επωνυμία της Νέας Τράπεζας που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας.

 

Το όνομα CrediaBank σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα. Αποτυπώνει έναν μετασχηματισμένο οργανισμό που «επανασυστήνεται» στην αγορά με ξεκάθαρο προσανατολισμό, βιώσιμη ανάπτυξη, επίκεντρο την καινοτομία και προτεραιότητα τον πελάτη, οικοδομώντας μαζί του μια σχέση εμπιστοσύνης, με ευελιξία, αξιοπιστία και αμεσότητα. CrediaBank σημαίνει ένα νέο τραπεζικό μοντέλο. Είναι η τράπεζα του αύριο, που συμβολίζει έναν συνεχή κύκλο συνεργασίας και εξέλιξης, και που ενώνει τις ανάγκες του πελάτη με τις προοπτικές μιας σύγχρονης, προσβάσιμης και ανθρώπινης τραπεζικής εμπειρίας.

 

Πρόκειται για την 5η μεγαλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα σε όρους ενεργητικού, μια τράπεζα δίπλα στον πελάτη, ευέλικτη, αξιόπιστη αλλά κυρίως προσιτή και ανθρώπινη. Ένας συνεργάτης επιλογής, που βάζει στην πρώτη θέση την εξυπηρέτηση, για κάθε πολίτη και για κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη.

 

Έχοντας ήδη καταφέρει πολύ σημαντικά βήματα όπως τα αναβαθμισμένα μεγέθη, η ενισχυμένη κερδοφορία, η ισχυρή κεφαλαιακή επάρκεια και η καθαρή ταυτότητα ρόλου και αποστολή στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα, η CrediaBank έχει μια σειρά σημαντικών στόχων μπροστά της για το προσεχές διάστημα:

  • Την ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης με την ενοποίηση όλων των πληροφοριακών συστημάτων της Τράπεζας που αναμένεται το Φθινόπωρο και θα προσφέρει μια ενιαία εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες της Τράπεζας.
  • Την ολοκλήρωση των βασικών ενεργειών αναδιάρθρωσης με τον εξορθολογισμό του λειτουργικού κόστους.
  • Την αναβάθμιση και σταδιακή ανακαίνιση των φυσικών καταστημάτων. Μάλιστα, όπως ανακοινώθηκε στην Τακτική Γενική Συνέλευση του καλοκαιριού σύντομα θα παρουσιαστεί ένα νέο concept καταστήματος για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
  • Τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη από το ψηφιακό περιβάλλον έως το κατάστημα.
  • Τη χρήση αυτοματοποιήσεων και τεχνολογίας για αποτελεσματικότερη λειτουργία της Τράπεζας.
  • Τη δημιουργία νέων καινοτόμων ανταγωνιστικών προϊόντων, αποδεικνύοντας την έμπρακτη στήριξη στην πραγματική οικονομία και τις ανάγκες ιδιωτών και επιχειρήσεων. Είτε πρόκειται για ιδιωτικές, είτε για επιχειρηματικές ανάγκες, η CrediaBank σχεδιάζει προϊόντα και υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις εξελίξεις και απελευθερώνουν δυνατότητες και ευκαιρίες ανάπτυξης και κυρίως αναπτύσσουν σχέσεις υψηλής ποιότητας με τους πελάτες.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u4xYnjQmRac

 

Η στρατηγική της CrediaBank στηρίζεται στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα, την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και τη σταθερή και αξιόπιστη χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας.

 

Βασική  προτεραιότητα  της CrediaBank είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όχι μόνο στα αστικά κέντρα αλλά και στην περιφέρεια, στις οποίες προσφέρει πρόσβαση στην χρηματοδότηση με ανταγωνιστικά προϊόντα και λύσεις, που τους δίνουν την απαραίτητη ώθηση για να αναπτυχθούν. Παράλληλα όμως είναι δίπλα και στις μεγάλες επιχειρήσεις, τις σύνθετες χρηματοδοτήσεις και συνεχώς ενισχύει την παρουσία και την τεχνογνωσία της σε κλάδους της ελληνικής οικονομίας όπως  ο πρωτογενής τομέας, η ναυτιλία, οι υποδομές, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, και ο τουρισμός.  Επιπλέον, στοχεύει στη διεύρυνση των προϊόντων που μπορεί να προσφέρει με ασφαλιστικά προϊόντα μοναδικά στην ελληνική αγορά, με λύσεις διαχείρισης περιουσίας σε συνεργασία με μεγάλους διεθνείς επενδυτικούς οίκους και με λύσεις στη συναλλακτική τραπεζική για επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους.

 

Όμως το όραμα της CrediaBank δεν περιορίζεται στα ελληνικά σύνορα. Μετά την πρώτη επιτυχημένη έκδοση διεθνών ομολόγων τον περασμένο Ιούνιο, η CrediaΒank βρίσκεται σε αποκλειστικές συζητήσεις με την HSBC Holdings Plc για την εξαγορά του 70% της HSBC Μάλτας και έχει επιλεγεί ως προτιμητέος επενδυτής. Πρόκειται για ένα στρατηγικό βήμα που δίνει νέα διάσταση στη δραστηριότητά της Τράπεζας, καθώς η  Μάλτα αποτελεί έναν κόμβο επιχειρηματικότητας με έντονη διεθνή δραστηριότητα.

Η εκκίνηση της Νέας Τράπεζας έχει γίνει. Η CrediaBank παρουσιάζει μια νέα πρόταση ευέλικτης τραπεζικής που προχωρά με συνοδοιπόρο τον άνθρωπο, με στόχο να γίνει η καλύτερη τράπεζα για όλους.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα
από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο RTHESS NEWSROOM

Η συντακτική ομάδα του Rthess.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

admin

Related articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *