1.000.000 EVs κατασκεύασε η Volkswagen από το 2019

1.000.000 EVs κατασκεύασε η Volkswagen από το 2019

 

Με ένα σημαντικό ορόσημο στη σύγχρονη ιστορία της ηλεκτροκίνησης, η Volkswagen ανακοινώνει την παραγωγή ενός εκατομμυρίου αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στο εργοστάσιό της στη Zwickau. Η μονάδα παραγωγής, η οποία λειτουργεί αποκλειστικά με προσανατολισμό την ηλεκτροκίνηση από το 2020, επιβεβαιώνει την τεχνολογική υπεροχή και τη βιομηχανική συνέπεια του Ομίλου Volkswagen.

Το εκατομμυριοστό όχημα που κύλησε από τη γραμμή παραγωγής είναι ένα Volkswagen ID.3 GTX Performance, σε απόχρωση Kings Red Metallic, το οποίο θα παραδοθεί σε πελάτη από τη Βαυαρία μέσω του Transparent Factory στη Δρέσδη.

Audi at the Zwickau site

Η μετάβαση στη νέα εποχή ξεκίνησε στις 4 Νοεμβρίου 2019 με την παραγωγή του πρώτου ID.3, του πρώτου μοντέλου του Ομίλου βασισμένου στην αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB. Μέσα σε μόλις 26 μήνες, το εργοστάσιο ενσωμάτωσε στην παραγωγή του συνολικά έξι νέα μοντέλα.

Σήμερα, στη Ζβικάου κατασκευάζονται πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα για τη Volkswagen και την Audi:

Έναρξη παραγωγής (κατά χρονολογική σειρά)  Mοντέλο
   
4 Νοεμβρίου 2019 ID.3
20 Αυγούστου 2020 ID.4
23 Μαρτίου 2021 Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron
28 Ιανουαρίου 2022 ID.5

 

Με την έναρξη παραγωγής του ID.5 τον Ιανουάριο του 2022, ολοκληρώθηκε ο πλήρης μετασχηματισμός της μονάδας σε εργοστάσιο αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων – ένα εγχείρημα επένδυσης ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Production of the new Audi Q4 at VW’s Saxony plant

Το εργοστάσιο αποτελεί κεντρικό πυλώνα στη στρατηγική του Ομίλου Volkswagen, καθώς σχεδόν ένα στα δύο ηλεκτρικά οχήματα που ταξινομούνται από τον Όμιλο προέρχεται από τη Zwickau. Μέχρι σήμερα, περισσότερα από 2,3 εκατομμύρια οχήματα MEB έχουν παραδοθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, ο Όμιλος Volkswagen παραμένει ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά BEV, με μερίδιο 26% το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Το 2024, στο εργοστάσιο κατασκευάστηκαν 204.000 οχήματα, ενώ από το 1990 – οπότε και η Volkswagen ανέλαβε τη μονάδα – περισσότερα από 7 εκατομμύρια οχήματα έχουν παραχθεί συνολικά. Η κατασκευαστική ικανότητα του εργοστασίου επεκτείνεται πέρα από τα επιβατικά EV, περιλαμβάνοντας και αμαξώματα για τα Bentley Bentayga και Lamborghini Urus, στοιχείο που επιβεβαιώνει την τεχνική εξειδίκευση και τη βιομηχανική του βαρύτητα

Produktion des VW ID 3 NEW am 24.05.2023 bei Volkswagen Sachsen in Zwickau . Foto: Oliver Killig

Η ιστορική διαδρομή του εργοστασίου ξεκινά το 1904 με τον August Horch, και περιλαμβάνει εμβληματικά κεφάλαια όπως η παραγωγή του Trabant κατά την περίοδο της Λαϊκής Δημοκρατίας της Γερμανίας. Το τελευταίο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης κατασκευάστηκε στις 26 Ιουνίου 2020, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής πλήρους ηλεκτροκίνησης.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα
από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

admin

Related articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *