ΝΕΟ BIGSTER : Η DACIA ανεβάζει επίπεδο

ΝΕΟ BIGSTER : Η DACIA ανεβάζει επίπεδο

 

  • Το νέο Bigster προσφέρει ακόμη περισσότερα από την ουσία της Dacia, κάνοντας προσιτά τα πλεονεκτήματα ενός μοντέλου που ανήκει στην κατηγορία C-SUV.
  • Με περισσότερο στιλ και σχεδίαση που στοχεύει κατευθείαν στην ουσία, στιβαρό και ευρύχωρο, με πληθώρα πρόσθετων συστημάτων & χαρακτηριστικών. Μεταξύ αυτών το δίχρωμο αμάξωμα και οι ζάντες των 19″.

 

 

Σε άλλο επίπεδο ανεβάζει την DACIA το νέο Bigster, καθώς με την έλευσή του αποδεικνύει έμπρακτα πως αποτελεί ένα ολοκληρωμένο SUV, που προκαλεί ευχάριστα την αγορά αυτοκινήτου με την άκρως δελεαστική τιμή του!

 

Τα τελευταία χρόνια η Dacia έχει εξελιχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους διεκδικητές στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, χάρις στην ποιοτική αναβάθμιση όλων των μοντέλων της. Η γκάμα της Dacia φιγουράρει ως «Value for money», καθώς εντυπωσιάζει με την ποιότητα και την εργονομία της αρκετό κόσμο. Το γεγονός αυτό έχει ανάλογο αντίκτυπο και στις πωλήσεις, καθώς τα μοντέλα Dacia βρίσκονται στις πρώτες θέσεις σε όλη την ευρωπαϊκή αγορά.

 

Από την πρώτη μας γνωριμία με το Bigster διαπιστώσαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα SUV το οποίο παραπέμπει περισσότερο στην premium κατηγορία, παρά το σκληροτράχηλο  look και φυσικά την προσιτή τιμή απόκτησης. Το νέο μοντέλο διατίθεται με 4 επιλογές κινητήρων, full hybrid με 155 ίππους, ήπια υβριδικό διπλού καυσίμου βενζίνης + LPG ( σύντομα διαθέσιμο), ήπια υβριδικό με τετρακίνηση και 130 ίππους, καθώς και ήπια υβριδικό με 140 ίππους.

 

 

 

Εύκολα αναγνωρίσιμο  εν κινήσει

 

Εκ πρώτης όψεως το νέο Dacia Bigster φαντάζει αρκετά επιβλητικό και σε αυτό συντελούν οι αυξημένες διαστάσεις του, καθώς έχει μήκος 4,57m, το ύψος του είναι 1,71m και το πλάτος του 1,81  χωρίς τους καθρέπτες! Σχεδιαστικά μπορεί να ακολουθεί τη φιλοσοφία του μικρότερου Duster, όμως τόσο οι έντονες γραμμές, το δυναμικό καπό, η διπλή αεροτομή, η μάσκα με το logo της Dacia και τα Led φωτιστικά ενισχύουν την προσωπικότητά του, την οποία μαρτυρούν οι φράσεις “Bigster” στις πίσω κολώνες του αμαξώματος.

Ο χαρακτήρας του ενισχύεται ακόμη περισσότερο με τα starkle προστατευτικά πλαστικά στους μαρσπιέδες, προφυλακτήρες και θόλους, αναδεικνύοντας ακόμη περισσότερο την off-road διάθεση, η οποία ξεχωρίζει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 220mm.

 

Το εξωτερικό look συμπληρώνουν οι μεγάλες και καλοσχεδιασμένες ζάντες 17’’, τις οποίες συναντάμε στις δύο πρώτες εκδόσεις και στις πλούσιες Extreme & Journey 18’’, ενώ προαιρετικά υπάρχουν διαθέσιμες και σε 19’’μαζί με τη δυνατότητα μαύρου χρώματος στην οροφή.

 

 

Στα εντός η άνεση κυριαρχεί

 

Με το άνοιγμα της πόρτας στο Bigster ξεδιπλώνεται η αριστοτεχνική minimal σχεδίαση και εμφανίζονται ένα σωρό στοιχεία που στοχεύουν στην πρακτικότητα του εσωτερικού διακόσμου! Τα υλικά επένδυσης έχουν ωραία συναρμογή μεταξύ τους και δείχνουν ότι θα αντισταθούν επαρκώς σε πολλά «ελληνικά καλοκαίρια». Εκτός συναγωνισμού είναι οι έξυπνοι αναλογικοί διακόπτες, οι οποίοι είναι άμεσοι και προσδίδουν έναν αέρα ελευθερίας στο Bigster.

 

Τα μάτια του οδηγού «χρωματίζονται» ευχάριστα από τον διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ή 10 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) καθώς οι πληροφορίες εμφανίζονται μπροστά του, μέσω μιας παλέτας έξυπνων γραφικών που ενισχύουν την εμπειρία οδήγησης.

 

Ακριβώς στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη 10,1 ιντσών, η οποία ξεχωρίζει για την ευκολία στον χειρισμό της, αλλά και το καλοστημένο μενού. Η ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple Carplay ή Android Auto, καθώς και η εργοστασιακή πλοήγηση, λαμβάνουν χώρα εξαιρετικά γρήγορα και λειτουργούν άψογα σε όλη τη διάρκεια χρήσης τους.

Εκτός από τις πολλές έξυπνα τοποθετημένες θήκες για μικροαντικείμενα, η πρακτικότητα της καμπίνας του Bigster αυξάνεται σε 7 καίρια σημεία με το σύστημα YOUCLIP, που δίνει δυνατότητα τοποθέτησης αξεσουάρ, όπως πρόσθετος φωτισμός, ποτηροθήκη και γάντζος, που διευκολύνουν τη ζωή των επιβατών.

 

Η θέση οδήγησης είναι προσανατολισμένη στην άνεση, με τα καθίσματα να διαθέτουν πλήρη πλευρική υποστήριξη και είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα. Η επένδυσή τους είναι αρκετά έξυπνη και για εκείνους που ακολουθούν τις outdoor αποδράσεις, καθώς αφαιρείται πολύ εύκολα προκειμένου να πλένεται και να είναι πάντα καθαρή!

 

Εντυπωσιάζει το πορτμπαγκάζ των 702 λίτρων ειδικά στη δικίνητη ήπια υβριδική έκδοση με το διπλό πάτωμα, το οποίο στην «έξυπνη» διθέσια διάταξη φτάνει τα 2.002 λίτρα, ενώ η αναλογία 40/20/40 των πίσω καθισμάτων προσφέρει μεγάλη ευκολία στον τρόπο φόρτωσης.

Όσο για τον εξοπλισμό άνεσης επιβατών, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανοποιητικός αναλόγως την έκδοση, είναι εφοδιασμένο με θύρες USB-C εμπρός-πίσω, διαθέτει αυτόματο κλιματισμό  δύο ζωνών, ασύρματη φόρτιση, ψυχόμενο αποθηκευτικό χώρο, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, προειδοποίηση τυφλού σημείου και κάμερα πολλαπλής απεικόνισης, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της Dacia συναντάμε πανοραμική ηλιοροφή με σκίαστρο και ηλεκτρική πίσω πόρτα.

 

Κινητήρας

 

Κάτω από το μεγάλο καπό του Bigster βρίσκεται ένας ήπια υβριδικός κινητήρας 1.2 λίτρων που αποδίδει 140 ίππους και 230Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που διαθέτει ασφαλές κούμπωμα! Η ροπή εμφανίζεται από αρκετά χαμηλά και χάρις στην ηλεκτρική υποβοήθηση το μοντέλο των 1.453 κιλών κινείται άνετα και με αξιώσεις.

 

Από στάση το Bigster χρειάζεται μόλις 9,8 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τα 0-100km/h, με την τελική του να φτάνει τα 180km/h. Ο κινητήρας του Bigster μπορεί να μην εντυπωσιάζει τόσο με τις επιδόσεις του, όσο με την κατανάλωση η οποία στο ταξίδι κυμαίνεται με άνεση στα 6 lit/100km, επιτρέποντας στον οδηγό να απολαμβάνει την απίστευτη ποιότητα κύλισης, η οποία αποτελεί ένα από τα μεγάλα ατού του Bigster. Το ίδιο και η ανάρτησή του, η οποία απορροφά με άνεση όλες τις ανωμαλίες και τα σαμαράκια του δρόμου, διατηρώντας συνεχώς την ενεργητικότητά της, παρόλο τον όγκο του. Ο κύκλος στροφής των 10,97μέτρων βοηθά πολύ στην ευελιξία κίνησης του Bigster  εντός πόλεως, γεγονός που κάνει την οδήγησή του αρκετά διασκεδαστική. Όμως και  στους επαρχιακούς χωματόδρομους, η στιβαρή κατασκευή του του επιτρέπει να κινηθεί με ασφάλεια και άνεση στον κόσμο της περιπέτειας, ανακαλύπτοντας τις ομορφιές της εναλλακτικής Ελλάδας.

 

 

 Συμπέρασμα

 

Τελικά, το Bigster είναι η «άλλη» άποψη της Dacia στην κατηγορία των C-SUV, η οποία βασίζεται στα χνάρια των Duster και Sandero, με τιμή εκκίνησης τα 23.800€, και αξίζει κάθε ευρώ που κοστίζει. Εφοδιάζεται με τη «σωστή» συνταγή, διαθέτει σύγχρονη τεχνολογία, είναι ευρύχωρο και εφοδιάζεται με εξοπλισμό που σίγουρα θα χρειαστείτε!

 

Άξια λόγου η χαμηλή τιμή απόκτησης της full hybrid έκδοσης των 155 ίππων, η οποία παραμένει χαμηλότερη από τις περισσότερες αντίστοιχες επιλογές της αγοράς. Τώρα αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσετε και την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ή 100.000 χλμ, έχετε ακόμη ένα δυνατό επιχείρημα για να αποκτήσετε ένα SUV που τα έχει όλα και συμφέρει!

 

 

 

 

 

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

admin

Related articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *